1. juni 2012

T.G.I.F

THANK GOD IT'S FRIDAY! Haha skide kreativ overskrift det må i da give mig  ret i?. Min fredag aften, skal bruges på min dansk stil lyder det ikke bare sjovt? Ej sådan et nederen menneske er jeg faktisk ikke! Det er kun til kl 20 jeg skal sidde med dansk stilen. Ellers skal jeg sidde og spise mig fed med noget lækkert marabou daim chokolade mhh det er bare noget af det bedste jeg ved. Pt er jeg helt alene hjemme for mine forældre er taget et eller andet sted hen, og min søster ja ved faktisk ikke hvor hun er. Men bliver virkelig nød til at lave min dansk stil helt færdig så see ya guys later!
Kys
Tumblr_m35q0my3zd1r0590po1_500_large
1548265_ypdylqyhuekdkcq_large
406985_235363273224534_100002525898151_498424_610380016_n_large

4 kommentarer:

  1. Fed og inspirerende blog du har dig! :-)
    Kig gerne forbi min vores hvis du synes om den så bliv hellere end gerne fast læser
    Knus
    er også lige blevet på din!
    http://fashionation37.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha mathilde du godt klar over at du har skrevet det på min (Alvina) blog<3 Haha du sød!

      Slet
  2. Hey there.

    Det er en virkelig en interessant og fin blog, du har!
    Jeg følger dig nu :-). Kig forbi mig, hvis du har lyst.

    Kærligst

    www.camillaoe.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak skal du have! :-) Men kan ikke se at du følger mig? Men vil kigge forbi din blog med det samme.

      Slet