21. juni 2012

Lübeck was great!

Jaa, har nævnt at jeg skulle til Lübeck et par gange med hele min årgang. Det var jeg så i går det var en super hyggeligt tur. Vi mødtes kl 6.50 på skolen, derefter var der fire timers kørsel med bus og færge. Jeg sad sammen med de søde piger Emily, Mathilde og Clara og vi havde tage ordenlig meget mad med, som i kan se på billedet nedenunder. Jeg shoppede ikke det helt store, havde fået 60 euro af mine forældre. Købte en bikini top, short og noget at spise. Men vil lade billederne fortælle resten!
Kys.
Har nogle af jer nogensinde være i Lübeck?


















2 kommentarer:

  1. Hvilket mærke er dine shorts ? :-)
    ---------------------------
    Fed blog, skal vi følges?

    hugs
    www.fashbyotherstrash.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. De er fra H&M :-)
      Mange tak! Og ja med glæde.

      Slet