9. maj 2012

Usunde dage

Ja alle har sine tykke dage ikke? Her på det sidste har jeg været mega fed. Men her i går var jeg lige en tur hos tandlægen og de sagde min tandbørstning var super og at jeg havde pæne tænder, så alt det usunde har ikke gjort nogen indtryk på min tænder, så det er da dejligt! Hader egentlig mine tænder, fatter ikke hvorfor tandlægen synes de er flotte? Jeg undskylder for min kedelige hverdag men der sker ikke det helt store i mit liv, for tiden JO på fredag skal jeg til fødselsdag hos Mathilde, det ser jeg super meget frem til, det skal nok blive rigtig hyggeligt.
Men vil smutte ind i stuen og se noget fjernsyn.
Kys.
Så sød sang. Ville dø hvis en dreng tilfældigvis 
sendte den til mig årh. 


6 kommentarer:

  1. Åh, is! Jeg kunne godt tænke mig sådan en fra Paradis lige nuu :-(

    - Cecilie Tran
    cecilietdtran.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var også bare lækkert! :-)

      Slet
  2. SNYYYYYYD, hvor har du fundet Coldstone henne? Gotta have it! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hihi det var så lækkert! Der ligger en i Fields i København ved ikke om du kender den? :-)

      Slet
  3. Org!!! jeg elsker bare Paradis is!!
    Din blog er bare super fin, og inspirerende!

    Knus MAria
    http://wardrobebyfashionistas.blogspot.com/

    - Kig hellre end gerne forbi!<3

    SvarSlet
    Svar
    1. Jaa paradise is er virklig godt! :-)

      Slet