7. maj 2012

Sunglasses?

Skal bruge jeres hjælp! Kan ikke bestemme mig for hvad for nogle solbriller jeg skal købe?! Så smid en kommentar med dem i synes er flottest (Skriv nummeret på dem i synes). Det ville jeg sætte stor pris på :)
1. Image 1 of Ray-Ban Large Aviator SunglassesRayban solbriller
2. Image 1 of Ray-Ban Large Aviator SunglassesRay ban solbriller
3. Image 1 of ASOS Classic Retro SunglassesAsos solbriller
4. Image 1 of Ray-Ban Clubmaster SunglassesRay ban solbriller
5. Ray Ban solbrille Ray ban solbriller

8 kommentarer:

  1. helt klart 4 og 2 ses i morgen<3

    SvarSlet
  2. Nummer 2 søde du! :-) Jeg håber du vil kigge forbi min blog og smide en kommentar ligesom jeg har gjort ved dig <3
    Kærligst Frederikke
    www.obfashioned.blogspot.com

    SvarSlet
  3. Nummer 1 eller 2 :)

    xoxo Line
    deterlinesliv.blogspot.com

    SvarSlet
  4. 5eller2! :-)
    Tusind tak for din sød, og varmene kommentar på min blog :-)

    Knus<3
    http://justsmiiiile.blogspot.com/

    SvarSlet
  5. Nr. 2 eller fire!<33
    De er så fede :-)

    Knus
    http://emma-tjoernelund.blogspot.com/

    SvarSlet
  6. nr.1! :)

    kig forbi min blog så er du sød!

    www.CherryDenmark.blogspot.com

    SvarSlet
  7. I would go for the Ray Ban Aviator sunglasses, I have them myself, and they are classic and timeless! Btw, thanks a lot for the sweet comment on my blog!

    xoxo M
    maikenms.blogspot.com

    SvarSlet
  8. Hejsa!
    Super fed og personlig blog, du har. Er blevet fast læser, håber også du vil blive det på vores :-) + Nr 1.

    Knus fra
    http://voresegenbl0g.blogspot.com/

    SvarSlet