2. maj 2012

Summer♥+ Gårsdagens outfit

Hej bloggen har i bemærket det? SOL OG SOMMER OVER DANMARK. Hvor er det dejligt elsker bare sommer. I dag er der 73 dage, til min fødselsdag glæder mig ultra meget til at få mine gaver!! Men synes det er lidt vildt at jeg så bliver 14 siden man var helt lille, har man bare gået og sagt jeg vil være "stor" og nu hvor man er ved at være "stor" vil man bare gerne være lille igen eller det vil jeg i hvert fald gerne. Men  man må tage livet som det kommer POSITIVT tænke gang! Er lige kommet hjem fra en dejlig varm skole dag og i går var det jo 1 maj og jeg selvfølgelig inde i fælledparken som var fyldt med glade mennesker! Var derinde med min søde veninde Sofie det var super hyggeligt, lidt senere mødtes vi med to af vores venner Robert og Andrew. Men jeg vil smutte.  
See ya later babes
Kys.
Gårsdagens outfit: Trøje- Abercrombie & Fitch
Playsuit- Købt i London  
Undskylder for den dårlige kvalitet!

12 kommentarer:

  1. Hvor er du lækker Alvina <3 Og fint outfit!
    Elsker dig skide højt!:-**
    Kyyss

    SvarSlet
    Svar
    1. Iligemåde thilde<3 Og tillykke med fødselsdagen selvom jeg har sagt det hundrede gange

      Slet
  2. Super lækkert outfit. Jeg har virkelig også nydt vejret :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak. Ja hvem har ikke det? :-)

      Slet
  3. Hejsa..
    Tak for kommentaren på min blog, er blevet fast læser her :-)
    Måske du vil gengælde?<3

    Knus
    http://emma-tjoernelund.blogspot.com/

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak! Det sætter jeg virkelig stor pris på :-)
      - Vil blive fast læser med det samme.

      Slet
  4. Fedt outfit! :)

    http://nicolesdefinitionoflife.blogspot.com/

    SvarSlet
  5. Virkelig fedt outfit :-)!!

    Kig gerne forbi min blog: http://www.voresboble.dk/
    - Amalie :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak :-)
      - Vil kigge forbi med det samme.

      Slet