25. maj 2012

Just another lovely day

Hej. Altså man kan ikke undgå at skrive om vejret når det er så perfekt. Overvejer også at tage på stranden i de kommende dage. Vejret gør mit humør i tooop! Det bar dejligt. I går var en hyggelig dag, for efter skole var vi nogle stykker der legede vandkamp, det altså meget skønt med noget koldt vand i hovedet på en varm dag. I dag har Mathilde og jeg været i H&M og prøvet kjoler det var super hyggeligt, købte dog ikke nogen da jeg ingen penge havde på mig.. Men regner med at få købt nogle kjoler, med min mor i næste uge eller noget. 
Synes det er irreterende at jeg er så brun i forvejen, så kan jeg sole mig eller noget. Det er altså pisse nederen. Ihh glæder mig så meget til på mandag vi har jo pinse og jeg skal til bakken med nogle af de sødeste piger. Det kan virkelig ikke gå galt.
Men vil smutte ind og hygge med familien
Kys.

Spiller lækker i skolen...
Tumblr_lnxjz6zcb31qehhhpo1_500_large
 Tumblr_lqao7ctqso1qm37w7o1_500_large
Tumblr_lo90tykiye1qjsnqfo1_500_large

18 kommentarer:

  1. Hej. (-:
    Tak for den meget fine kommentar på min blog. :)
    Super flot blog du har, er blevet fast læser. <3
    Knus Emma.

    SvarSlet
  2. Rigtig flot blog du har! Kan godt lide dine billeder :-)

    mariasphotodiary.blogspot.com

    SvarSlet
  3. Sikke en masse gode billeder(:
    Du er velkommen til at kigge forbi min blog og forbi min give away(:

    http://dyreglad-pige.blogspot.com/2012/05/give-away-nr-6.html

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak skal du have! Det sætter jeg pris på :-)
      Vil kigge forbi med det samme.

      Slet
  4. Åhr, de der negle gad jeg godt! :-)

    Tusind tak for din søde kommentar på min blog. Tænkte på, om vi ikke skulle følges ad begge to? Jeg er fast læser hos dig nu! :)

    www.Kristindelprado.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja de er vild fine! :-) Mange tak! Det sætter jeg pris på. Og vil da blive fast læser hos dig med det samme.

      Slet
  5. Tak for din kommentar på min blog.
    Er blevet fast læser, for den er ihvertfald fin
    og dejlig inspirerende :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var så lidt! Og mange tak skal du have :-) Det sætter jeg stor pris på!

      Slet
  6. Gid det var mig der var brun <3
    - super fed blog du har.

    Vil du ikke også tjekke min? hvis du kan lide den kan du jo blive fast-læser

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha :-)
      Mange tak skal du have! Vil tjekke din blog ud med det samme.

      Slet
  7. Really great pictures and blog!

    xoxo M
    I just started my blog up again, please check it out on
    http://maikenms.blogspot.com/

    SvarSlet
    Svar
    1. thanks a lot! I really appreciate that :-)

      Slet
  8. Hej!
    Mange tak for kommentaren på min blog! Skal vi følge hinanden?

    Kram Louise:-)
    www.true-fashiion.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Selv tak! Det lyder godt :-)

      Slet