30. maj 2012

The day before yesterday! First bakke tur♥

Yaay! Det var så hyggeligt i mandags, som jeg også skrev i forrige indlæg skulle jeg på bakken. Det var rigtig hyggeligt vi var mig Clara, Mathilde, Sofie og Nikoline også stødte vi på nogle drenge fra vores klasse Osvald, Andrew og Arthur så dem gik vi også rundt med, og prøvede forlystelser. Det var virkelig en, hyggelig bakke tur. Havde desværre ikke mit kamera med, men Mathilde fik taget nogle få billeder, dem skal i da ikke snydes for. Men her i næste uge skal vi have noget der hedder fagdage og det er sådan noget hvor vi laver forskellige ting og sager og bl.a. har vi en masse prøver.. Men det skal nok blive fedt eller noget. D. 20 juni bliver en ret så fed dag, da hele syvende årgang skal til Lübeck ihh det bliver godt, det glæder jeg mig virkelig til. Især fordi det er hele årgangen der skal afsted. Vil nu forsætte med min dansk stil ihh en halv side også er jeg færdig!!
I må have en helt fantastisk dag verdens dejligste læsere♥
Kys

Følte mig så skide cool med den pistol ting ting! Haha.

6 kommentarer:

  1. Det ser rigtig hyggeligt ud :-D

    Knus Majken
    www.lifebyanordinarygirl.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var det bestemt også :-)

      Slet
  2. Seeee dét! - er min bedsteveninde! <3

    SvarSlet
    Svar
    1. Ditte.. Du har spammet indlæget.. Men ja det er din bedsteveninde! <3

      Slet
  3. fredag, er den bedste dag på ugen! rigtig fin blog - jeg er nu fast læser :-)

    //accordingtoif.blogspot.com

    SvarSlet
  4. Ja i den grad!:) mange tak skal du have!

    SvarSlet