21. april 2012

A good Friday

Virkelig hyggeligt dag med de sødeste piger i går/og lidt af i dag Astrid, Sofie og Maria søde søde piger. Vi var hjemme ved Maria vi startede med at købe chips, slik chokolade osv. så stalkede vi 1D (One Direction) lidt også hørte vi dejligt højt 1D musik. Senere var kl ved 18 tiden så vi tog ned for at købe lækker pizza. Og ellers var dagen gået med film, hygge snak osv. Vi lavede seriøst den bedste Oreo shake, det kan godt være den ikke ser så lækker ud på billederne men den smagte aldeles godt. Om morgen lavede vi lækre Amerikanske pandekager. Min weekend skal gå med dansk stilen.. Og i morgen skal jeg måske være sammen med Sofie og Mathilde da vi skal have lavet vores dansk collage projekt. I må ha det søde læsere!
Kys.
 Maria's overdrevet flotte tegning af Harry Styles
















5 kommentarer:

  1. Mange tak for kommentaren på min blog! Super fed blog du har dig her, måske kunne vi følges? Jeg er i hvertfald fast læser af dig nu. :-) Det ville betyde meget hvis du også blev af mig. :-)
    -http://linefrostnielsen.blogspot.com/

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak! :-)
      Vil blive fast læser med det samme.

      Slet
  2. Utrolig flot tegning:-))

    Knus idakhansen.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Det synes jeg virkelig også! Hun er så god til at tegne :-)

      Slet