13. april 2012

Friday, Friday FRIDAY!

Ah fredag, min dag har absolut være skøn vi fik fri kl 13 da vores lærer var blevet syg så tog nogen af drengene og pigerne fra klassen hen på israls plads som er sådan en slags gård/plads ved vores skole. Der legede vi så vandkamp, og selvfølgelig havde jeg en hvid t-shirt på. Men gud hvor var det grineren! Kan ikke vente til sommer hvor hele syvende årgang skal lege vandkamp(vi er fire syvende klasser). Pt sidder jeg på sofaen og overvejer at tage ud og løbe, hvilket jeg nok også skal, medmindre det kommer til at regne. Men jeg overvejer at lave dagens outfit på bloggen? 
Hvad synes i om den idé? Men jeg vil smutte.
Kys.


Perfekte sange til en dag som i dag
Jeg er pro til at skyde bolde..
398744_10150574144539323_156697774322_8553935_520608846_n_large
Tumblr_m2dwhxdkcu1qgzsdoo1_500_large
Tumblr_lzj6xgbi5d1roy479o1_500_large

4 kommentarer:

  1. Suoer nice blog, kan rigtig godt lide dine billeder. Jeg så du havde smidt en kommentar på en anden blog hvor du skrev bliv hellere end gerne fastlæser. ved godt det ikke var til mig men tænkte det går jeg sgu:-))
    Kig forbi min blog tilmeld dig eller hvad du har lyst til

    sofverden.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusinde tak skal du have! :-)
      Kigger forbi din blog med det samme.

      Slet
  2. Også sød blog du har! Er blevet fast læser...bliv evt. det samme på min blog :) (Ikke den om London, men min anden)Jeg linker den lige ...

    http://flewaway-amalie.blogspot.com/

    Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak! Bliver fast læser med det samme :-)

      Slet