17. april 2012

Essay gone and candy

Arhh kender i det når man har skrevet en mega lang stil, og når man så tænder sin computer også.. BUM.. Pist væk? Når men det skete i hvert fald for mig i dag.. Men jeg var så sej at skrive hele stilen færdig på et par timer åh føler mig sej haha. Min dag har ikke budt på det store men glæder mig overdrevet meget til i morgen og på fredag i morgen skal jeg være sammen med en af mine bedsteveninder som jeg ikke har set i et stykke tid nu, og på fredag skal jeg holde One Direction night med Maria, Sofie og Astrid(Nogle fra min skole) ih det skal nok blive godt og sørger for at tage nogle billeder til jer. I dag kom min søster hjem fra Sverige med slik til mig, sød søster jeg har mig. Men i må ha det!
Kys

4 kommentarer:

  1. Øv det var da noget være lort at den bare såda forsvandt :/ Men sejt du fik den lavet anyway. :)

    Bytorp.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det var virkelig øv! :-/ Men ja følte mig også rimelig sej :)

      Slet
  2. Rigtig surt det med stilen, men sejt du fik den skrevet på et par timer igen. ;)
    Håber du tager et kig forbi min blog?;

    elskershopping.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja synes også det var meget sejt :-)
      Kigger forbi din blog med det samme.

      Slet