11. april 2012

Brownie and rainy days

It's just made my day! Ja så kom min søde mor hjem med brownies i dag skønt, skønt og atter skønt.
Når men min dag har ikke været det store i  ved skole også hjem lige lave lidt på engelsk stilen, også lidt tv. Synes vejret har taget en lille drejning? Altså så troede man lige at sommeren var på vej men næ nej så skulle det lige begynde at sne lidt, også skulle det også lige regne lidt. Jeg glæder mig så ufattelig meget til det bliver sommer JEG ELSKER SOMMER. 
Hvad går i og laver for tiden dejlige læsere?
Hav en wonderfull dag.
Kys.


4 kommentarer:

  1. Jeg har siddet og kigget din blog igennem, og den er super fed og personlig, og så har du nogen gode billeder.
    Jeg er lige blevet fast læser, og håber også at du måske vil blive fast læser på min blog. Jeg glæder mig til at læse mere fra dig :-)

    Seline/
    - http://seliinesblog.blogspot.com/

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusinde tak skal du have! :-) Det sætter jeg virkelig pris på! Kigger forbi din blog med det samme.

      Slet
  2. Skøøn blog... Bliver helt lækkersulten af at glo på dét billede. Puha!

    Måske kunne vi følges ;)?

    http://kunstenateksistere.blogspot.com/

    - Knus!

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak. Haha ja den var også bare lækker!
      Ja lad os følges! :-)

      Slet